3 Ocak 2020 Cuma

I LOVE DANS... I LOVE DAHA


Ailem, akrabalarım, dostlarım ve yakın arkadaşlarımın bildiği ama hayatımın bir döneminde, yolumun kesiştiği bazı arkadaşlarımın bilmediği beni ve dansa olan tutkumu anlatarak sözlerime başlamak istiyorum...

Üniversite yıllarımda hobi olarak başladığım dans çalışmalarına Türk Tanıtma Vakfı (TÜTAV) 'nda Türkye'nin en iyi eğitmenlerinden uzun yıllar dans ve sahne eğitimi dersleri aldıktan sonra TÜTAV Gösteri ve Sanat Topluluğu As Kadrosunda yer almaya hak kazandım. Bu vesileyle ülkemizin tanıtımı için yurt içinde ve yurt dışında profesyonel olarak düzenlenen sayısız organizasyonda, modern sahne düzenlemeleri ile halk dansları, sema ve semah mistik dansları ve defilelerde (Cemil İpekçi ve Ankara Olgunlaşma Enstitüsü) ülkemi büyük bir gururla temsil ettim...

Üniveriteden sonra hayatın akışı farklı farklı iş dallarına savursa da dansa olan tutkum hiçbir zaman bitmedi...O yıllarda hocalarımdan edindiğim bilgi ve tecrübelerle dans ve sahne eğitimi bilgilerimi yeni nesillere taşıma arzusu hep içimde kalan, ama ölmeden mutlaka bir gün hayata geçireceğim dediğim hayalimdi...ve şimdi çok mutluyum çünkü hayallerimi gerçekleştirmek için bir fırsat doğdu. Benim gibi hatta benden daha eski Hamza Çivi'nin (Halk danslarının duayeni) öğrencileri olan Serdar ve Sinan ile birlikte bir dans okulu açmaya karar verdik.

Hep birlikte hayallerimizin peşinden koşarak, değerli hocalarımızdan aldığımız dans ve sahne eğitimi bilgilerimiz ışığında profesyonel yönetici ve eğitici bir kadro ile Ankara Kızılay'ın tam merkezinde atan kalplerimizle... DAHA hayat yeni başlıyor dedik... DAHA (Dans ve Hobi Akademisi) adı ile faaliyet göstereceğimiz, her yaş grubuna hitap eden halk dansları, dünya dansları, bale, düğün dansları, zumba, oryantal vb. birçok dansın olduğu ayrıca çeşitli hobi ve aktivite kurslarımızın da olduğu, herkesin stresten uzak hoş vakit geçireceğini düşündüğümüz okulumuzu açtık.


Şimdi hayalimi gerçekleştirmenin  gururunu ve mutluluğunu yaşıyorum. Hayallerinizin peşini hiçbir zaman bırakmayın...sağlıkla, mutlulukla ve dansla kalın:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ORİJİNAL İTALYAN PİZZA 🍕

Merhaba, Pizzayı sevmeyen yoktur diye düşünüyorum. İtalyanların en meşhur yemeklerinden olan Pizza ülkemizde de  sevilerek yenen bir yiyec...